Sunday, June 13, 2010

PAS AKAN LANTIK MENTERI DARI BUKAN ISLAM...FATWA DAH BERUBAH KE???

hehe....pemimpin2 pas merapu lagi...demi secebis keuntungan politik mereka sekali lagi persendakan fatwa yang mereka keluarkan sendiri untuk mengkafirkan umno!!!

hehee...tentu kita masih ingat cam mana ahli2 umno dikafirkan oleh pemimpin pas semata2 kerana umno telah bergabung dengan mic dan mca untuk mentadbir negera!!!

hehe...semalam...pemimpin pas kata...mereka akan benarkan org bukan islam untuk mengguna kan lambang bulan dalam pilihanraya..hehe hari ini hadi awang pula berkata pas akan jadikan org bukan islam sebagai menteri jika pas memang dalam PRU!!!

hehe..tergolek aku ketawa....hadi awang ni dah lupa kepada apa yg pas fatwakan dulu ke??? hehe bukankah pas kafir kan umno kerana berkongsi mentadbir malaysia dengan bukan islam???

hehe..cam mana pas boleh lupa kepada fatwa sendiri yg melibatkan akidah seperti itu??? hehehe apakah pas kian lupa kerana mereka skrg sudang kurang makan kismis jampi hingga menjadi pelupa sedemikian rupaa!!!

hehe..aku harap jika kongsi kuasa tidak menjadi kafir...maka hadi awang dan pemimpin2 pas lain boleh lee minta maaf kepas ahli2 umno....hehe...!!!dan jika andaian aku ini salah...aku sedia mohon maaf kepada mereka!!!

hehehe hidup umno!!!

No comments:

Post a Comment