Sunday, June 20, 2010

DR ASRI ZAIANAL ABIDIN DAN 100 CENDIAKAWAN ISLAM AKAN MASUK UMNO??


hehe..berita yg sedang hangat bertiup kencang skrg ini yg telah mengoncang kuat jamban2 org pas adalah...berita yg Dr Asri ZainaL abidin akan masuk UMNO dalam masa terdekat...kemungkinan besar minggu depan!!!

hehe dengar khabar nya bukan setakat dr Asri yang akan masuk umno tetapi juga lebih kurang 100 lagi cendiakawan yang rata2 nya ada phd akan turut mengikut jejak langkah dr asri..!!!

hehe..jika ini benar2 terjadi...akan menjadi tamparan hebat bagi pas..hehe kerana seperti yg kita maklum ada kalangan mereka itu sebelum ini adalah condong kepada pas...hehe termasuk lah dr asri yg kita selalu jumpa dalam muktamar2 pas!!!

hehe...sangat seronok kalau kita boleh tahu sebab sebenar sehingga dr asri dan rakan2 bertindak begitu...apakah mereka sudah mula nampak kekarutan pok nik dan terpesong nya perjuangan pas???

hehe..apa pun kita tunggu lah mesyuarat MT umno minggu depan...kemungkinan besar dr asri akan serahkan borang umno pada hari itu....!!!

hehe walau pun berita ini boleh dikatakan hampir pasti..tetapi kita jangan lah pula mencurahkan air di tempayan...hanya kerana mendengar gurh dilangit!!! hehe ada kala nya guruh saja kuat...hujan nya tarrakkkk!!!

No comments:

Post a Comment