Wednesday, March 10, 2010

GERAKAN ANTI LIWAT AKA GELI LAWAN VIDEO LIWAT ANWAR IBRAHIM!!








pengedaran Video aljubur dalam penjara telah membuat aljubur dalam kepanasan...!! hehe kalau selama ini..bila video itu cuma berputar dalam youtube dan juga diedar secara rahsia semasa awal2 zaman reformasi dulu tidak lah menjadi kudis sangat kepada aljubur...!!

heh tetapi bila sebuah kumpulan yang mengelarkan diri mereka Gerakan Antiliwat aka GELI membuat laporan polis tentang kesahihan video itu..hehehe aljubur mula gelabah..... dan reaksi pertama keluar dari mulut aljubur adalah...itu semua palsu!!! dusta!!!! konspirasi!!!! hahahaha!!!

hehe,...kata aljubur.."Semasa saya di mahkamah (1998) saya boleh jalan, saya boleh bangun. Di mahkamah saya tidak pernah pakai kerusi roda.

"Saya pakai kerusi roda bila jalannya jauh. Doktor melarang saya berjalan lebih daripada sepuluh tapak. Saya boleh berdiri, saya boleh berjalan. Maksimum sepuluh tapak. "

hehe..yeah...itu dia alasan yg kuar dari mulut pemidato terhebat!!!! hehe..aku kira video2 itu boleh menjelaskan segala nya...aljubur boleh bagi 1001 alasan..tetapi video itu boleh gambarkan segalan nya...!!!

hehe dan yg lebih seronok aku dengar bila aljubur nak kukuhkan lagi alasan nya dengan berkata.."Jadi orang Umno nak buat fitnah, siapa suruh. Ada pembedahan dilakukan, cukuplah," hahahaha!!!

hehe...apapun aku amat sokong laporan polis yg dibuat oleh GELI itu..hehe kita boleh tahu lah nanti..betulkah sialjubur tu benar2 sakit hingga kan nak pergi ke pusaran bonda dia pun terpaksa kena angkat naik turun kenderaan!!!

hehe..agak2 kalau kita tenguk kat video tu...nampak cam aljubur tak berapa boleh nak berjalan ke??? hehe..macam2 cerita yg kita dengar masa si aljubur tu dalam penjara..dah sudah tentu penyiasatan polis nanti akan dedahkan apa keadaan yg sebenar!!!

No comments:

Post a Comment